Subject: FW: Reklaam Postimäe kinnistul
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Nov 2024 09:08:16 +0200

Saatja: Kätlin Ossip <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 22. november 2024 15:59
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Reklaam Postimäe kinnistul

Tere

Esitan taotluse.

Parimaga

Kätlin Ossip

______________________

+372 5110340

 <http://www.invego.ee> www.invego.ee

From: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, November 21, 2024 4:10 PM
To: Kätlin Ossip <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Reklaam Postimäe kinnistul

Tere

Lisan liiklusvälise teabevahendi asukohavaliku nõuded ja taotluse vormi

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

Saatja: Kätlin Ossip <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 21. november 2024 15:27
Adressaat: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Reklaam Postimäe kinnistul

Tere

Suur tänu selgituste eest. Kuna reklaami paigaldamise luba annab Saue vald
välja ainult 1 aastaks, siis uurin, kas Transpordiameti annaks meile
siiski loa. Võin teha selleks eraldi taotluse. Aasta jooksul see maantee
ilmselt laiemaks ei muutu.

Parimaga

Kätlin Ossip

______________________

+372 5110340

 <http://www.invego.ee> www.invego.ee

From: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, November 21, 2024 2:47 PM
To: Kätlin Ossip <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Reklaam Postimäe kinnistul

Tere,

Põhimaantee kaitsevööndit on kehtiva Saue valla üldplaneeringuga
laiendatud arvestades põhimaantee laiendamise vajadusega (2+2 sõidurajad).
Laius on 50m, vt väljavõte üldplaneeringust:

Tervitades,

Krista Einama

Kooskõlastuste üksus

From: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, November 21, 2024 1:37 PM
To: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Ed: Reklaam Postimäe kinnistul

Tere

Kas saad anda mõne sõnaga aidata selgitada tee kaitsevööndite laiuste
kohta lisaks ehitusseadustikus sätestatule

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

Saatja: Kätlin Ossip <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 21. november 2024 11:54
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Reklaam Postimäe kinnistul

Tere

Oleme teinud Saue vallale reklaamimaksu taotluse reklaami paigaldamiseks
Postimäe kinnistule (72501:001:0746). Hetkel oleme saanud eitava vastuse,
tuues põhjuseks asjaolu, et meie reklaam asub teekaitsevööndis. Meie
andmetel on Transpordiameti juhendi järgi antud kohas teekaitsevöönd 30
meetrit ja oleme sellest ka reklaami asukoha valikul lähtunud. Saue valla
ametnikud lähtuvad aga Maa-ameti geoportaalis toodud kitsenduste kaardist,
kus on teekaitsevööndiks märgitud 50 m.

Meie reklaami planeeritav asukoht

Geoportaali kitsenduste kaart

Transpordiameti juhendmaterjal

Teekaitsevööndi laius vastavalt „Ehitusseadustiku“ § 71
<https://www.riigiteataja.ee/akt/105032015001?leiaKehtiv#para71>  on:

1.	Euroopa teedevõrgu teel 50 meetrit riigitee teekatte servast.
2.	Riigimaanteel, mis ei ole tänav ega Euroopa teedevõrgu tee, 30
meetrit riigitee teekatte servast.
3.	Tänava (riigimaantee mis asub alevis, alevikus või linnas) puhul
10 meetrit riigitee teekatte servast.

Kuna antud teelõik asub 18-19 km vahel, siis peaks siin kehtima 30 m
piirang.

Eeltoodust lähtuvalt olen teinud järelduse, et me ei vaja Transpordiameti
luba, aga Saue vald nõuab seda lähtuvalt oma määrusest.

Palun selgitust, kumb on õige. Kas peame teilt luba taotlema või ei? Kui
ei, siis palun kinnitage seda kirjalikult, et saaksin teie vastuse neile
edastada.

Parimaga

Kätlin Ossip

______________________

+372 5110340

 <http://www.invego.ee> www.invego.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.